اصول اولیۀ ست کردن لباس

اصول اولیۀ ست کردن لباس

  اصول اولیه ست لباس

 

 

  خیلی از ما بخاطر اینکه از دانش کافی برای ست کردن رنگ لباس هایمان برخوردار نیستیم صرفا به پوشیدن لباس های مشکی یا سفید بسنده می کنیم. «هر رنگی باشد بجز رنگ قرمز و زرد وسبز» حرف خیلی از مردم است. واقعیت این است که توانایی ست کردن رنگ ها با هم کمی مشکل و گیج کننده است و ملزم دانستن یک سری اطلاعات مقدماتی در این زمینه است. پس کاملا حق دارید که ندانید در قدم اول چه کار باید کرد. اما تمام این فکر ها را کنار بگذارید چون تنها کاری که باید انجام دهید این است که  از تضاد ناکارآمد رنگ ها جلوگیری کنید و بدون اینکه اطلاعات زیادی در مورد رنگ ها داشته باشید و مثل آدم های تازه وارد در این زمینه به نظر بیایید فقط با دانستن چند اصل ساده می توان به هدف  که همان شیک پوش بودن با رنگ های شاد هست برسید . حتی اگه تمامی طیف رنگ ها رو هم درنظر نگیرید بازهم انتخاب های متعددی جلوی راهتون هست خب این کار سخت رو براتون اسان تر می کنیم گفتیم تضاد ناکارآمد. خب این یعنی چی؟ با یک مثال ساده میتوان به جواب رسید.
چگونه لباس ست کنیم                                              

به ترکیب  رنگ های عکس بالا نگاه کنید. این ترکیب از دوازده نوع رنگ تشکیل شده که میتوان آن را به 66 ترکیب آماده کرد. بجای اینکه سعی کنیم که این ترکیب عظیم از رنگ ها را به درستی کنار هم قرار بدهیم من به شما یک شیوه ی خیلی ساده برای اینکار معرفی می کنم. در مرحله اول  باید یاد بگیریم که چطور از رنگ های خنثی استفاده کنیم. مزیت  رنگ های خنثی در این است که با تمامی رنگ ها سازگاری دارند و خیلی سخت می شود رنگی را پیدا کرد که با رنگ خنثی ترکیب خوبی را نداشته باشد.خوشبختانه دركمد لباس هر کسی می توان  تنوعی از لباس هایی با رنگ خنثی پیدا کرد.                                                                                                                                        

رنگ های خنثی در اصل این ها هستند:                                                                                                  

1ـ مشکی

2ـ سفید                                                                                     

3ـ خاکستری

4ـ قهوه ای

5ـ آبی تیره

 

 ست زنگ در لباس زنانه

 

                                                  با این که رنگ های قهوه ای و آبی تیره شامل رنگ های خنثی نیستند اما در دنیای مد به این منظور استفاده می شوند. )

 

لباس تک زنگ در لباس زنانه

 

از آنجایی که خنثی ها با همه رنگ ها سازگاری دارند می توان آن ها را با هر رنگی ست کرد. پس بجای اینکه بخواهیم رنگ ها را باهم ست کنید تنها می توان یک دست لباس رنگی را با رنگ های خنثی ست کنید. تنها مقدار کمی رنگ شاد لازم است تا با رنگ سفید ترکیب شود و محصول نهایی ترکیبی می شود بیش از حد انتظارتان، اما لازم نیست خود را محدود به تک رنگی کنید. می توانید این قاعده را در رنگ های دیگر هم تجربه کنید. مثلا میتوانید ایده های زیر را استفاده کنید.                                                                                                            

 انواع تفاوت رنگ در لباس زنانه

حالا متوجه شدید ؟ عکس های زیر همه از همان قاعده پیروی میکنند  پس زمان آن رسیده که با توجه به علاقه تون رنگ مورد نظر رو انتخاب کنید و کمد لباستون رو پر کنید از لباس های رنگی ! و هر وقت که تونستین برین بیرون و یک تی شرت رنگی رو با ی شلوار خنثی ست کنید. می بینید که چقد عالی بنظر میرسید و از اینکه رنگی مشکی را کنار گذاشتید راضی هستید البته لازم نیست که هربار از خونه میاید بیرون با یک طیف گسترده از رنگ های متفاوت دیگران را شگفت زده کنید.. .  فقط هربار با یک لباس رنگی و خنثی باشید کافیست. این قاعده ی ساده را هرکس میتونه رعایت کند و اگر شما هم از آن پیروی کردید باید منتظر یک چیز باشید و اینکه اطرافیانتان شروع کنند به  تعریف و تمجید کردن از شما و ترکیب رنگی که انتخاب کردید.                                                 

 لباس ساده و زیبای زنانه                                                                                                               ست کیف با لباس زنانه